Vi har sparat dina val. Så hanterar du cookies
Frågor och svar om bytet av svart säkerhetsdosa
Banken kommer att byta ut de svarta säkerhetsdosorna till en nyare modell.
Frågor och svar
Vi som bank behöver byta ut våra nuvarande svarta säkerhetsdosor för att våra kunder ska ha den senaste lösningen. Det finns nu en uppdaterad modell av dosa som är mer utvecklad.
Kommunikation till våra kunder kommer att ske i omgångar. Från och med vecka 17 kommer brev till 1500 kunder att skickas ut. Om du som kund inte fått brev i första omgången behöver du inte vänta på ditt brev utan kan redan nu byta ut din dosa.
Nej, de organge säkerhetsdosorna med QR-skanning kommer inte bytas ut då de är den senaste modellen.
Kom in på våra spontanöppettider eller boka en tid för att byta din dosa.
Ring eller mejla oss:
Telefon 0771-10 00 99 val 5
Mejla oss: info@kindaydresparbank.se
Boka själv via internetbanken eller via appen
Nej, inga svarta säkerhetsdosor får behållas av kunden. Dosan kommer att sluta fungera under hösten 2024. I brevet som skickas ut framgår vilket datum som gäller för din dosa.
Din säkerhetsdosa behöver bytas ut till en nyare modell. Dosan kommer att sluta fungera under hösten 2024. I brevet som skickas ut framgår vilket datum som gäller för din dosa.
Vi återkommer med mer information om dessa inom kort.
Om du inte längre använder din säkerhetsdosa kan du kontakta oss så kan vi kan avregistrera den.
Ring eller mejla oss:
Mejla oss: info@kindaydresparbank.se
Om du inte hittar din säkerhetsdosa så gör det ingenting. Meddela banken. Det viktigaste är du får en ny uppdaterad säkerhetsdosa.
Nej, det kostar ingenting för dig att byta din säkerhetsdosa. Det viktigaste för oss är att dosan byts ut och att du har den senaste versionen av säkerhetsdosa.